zaterdag 14 augustus 2010

Dikke verjaardagszoenen....

Hoi allemaal,


Geweldig dat ik zulke leuke reacties krijg.
Ik heb weer een nieuw kaartje gemaakt.

We zijn net terug van een paar dagen Belgische kust. Dus deze digi-stempel sprak mij wel aan. Blijven we nog een beetje in het vakantiegevoel .....
Ik had vorige week bedeltjes bij Ria van der Linden besteld. En ik heb meteen het dolfijntje op de kaart verwerkt. De waterlelie is van een pons van Martha Stewart.
Verder heb ik gebruik gemaakt van stickles.



Groetjes, Margo.

http://margoskaartenhoekje.blogspot.com

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje!! Weer eens wat anders en de tekst is echt helemaal leuk!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hou ik helemaal niet van vissen maar ik moet toegeven dat dit een schatje is :) Lief kaartje.

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen