zaterdag 14 augustus 2010

Helaas hebben we deze kaartjes ook wel eens nodig....

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje voor een minder leuke gelegenheid.
Maar helaas hebben we deze ook wel eens nodig.
Ik vind ze nooit echt leuk om te maken. Maar als de gelegenheid zich voordoet, ben ik altijd blij als ik er een op voorraad heb, om het extra persoonlijk te laten overkomen.

Ik heb deze kaart heel eenvoudig gehouden. Het betreft een digi-stempel.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes, Margo.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Margo een heel mooi gepaste kaart is het geworden, inderdaad altijd moeilijk om voor deze gelegenheid iets te maken.

    Groeten Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is idd niet leuk om deze kaarten te maken maar vind hem wel heel mooi geworden.
    Leuk dat je op mijn blog met de candy meedoet.

    xxxTineke

    BeantwoordenVerwijderen