maandag 9 augustus 2010

Mijn eerste werkstuk .....

Hallo allemaal,

Het moest er dan toch van komen.
Na veel kijken naar jullie mooie creaties, ben ik een poosje geleden ook begonnen met scrapkaarten.
Een maandje geleden heb ik samen met 2 andere creatieve dames een workshop copics bij Angelique gevolgd.
Wat hebben we veel geleerd... Geweldig !!!

Hierbij mijn creatie.
Ik vind hem zelf heel leuk geworden.

Verder houd ik me aanbevolen voor tips ook wat betreft mijn blog, want ik ben nog een leek op dit gebied.

groetjes, Margo.

2 opmerkingen:

  1. wat super dat je nu ook een blog hebt zeg!! en dan meteen het mooie boekje geplaatst, schitterend hoe je het gekleurd hebt! Veel plezier en succes in bloggersland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Angelique !
    We hebben ook ontzettend veel geleerd bij jou !

    groetjes
    Margo.

    BeantwoordenVerwijderen