maandag 27 september 2010

2 Smirk kaarten

Hallo allemaal,




Toen ik wat in mijn spullen aan het rommelen was, kwam ik nog een heel aantal spullen tegen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had. Jullie kennen dat vast wel....
Zo kwam ik van die grappige poppetjes van Smirk tegen. Het leek me wel leuk om ze te gebruiken in combinatie met scrapkaarten.
Dus ik ben aan de gang gegaan en zie hier het resultaat.
Ik heb gebruik gemaakt van diverse ponsen en creatables van Marianne design. Verder afgewerkt met wat lintjes en brads.
Het is even wat anders als de leuke stempels, maar ik vind het zonde om deze leuke poppetjes in de kast te laten liggen....

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes, Margo.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Margo.
    Wat maak jij ook prachtige kaarten.
    Leuke details,mooi papier gebruik je.
    Natuurlijk word ik gelijk volger van je.
    Bedankt voor je lieve mailtje.
    Tot de volgende keer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margo

    Wat leuk dat je mij een mailtje stuurde en natuurlijk wordt ik ook gelijk volger van jou want je maakt ook hele mooie kaarten en kan zo lekker volgen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen