woensdag 15 september 2010

Een kaart voor mijn jarige ex-buurvrouw

Hallo allemaal,

Ik heb een kaart gemaakt voor mijn jarige ex-buurvrouw. Ze wordt morgen 74 jaar.
Ik heb gebruik gemaakt van een digi-stempel en ingekleurd met copics.
Ik heb de ondergrond gestempeld met een clear-stempel.
De pons die gebruikt is, is van Martha Stewart. Verder gebruik gemaakt van lint, bloemetje,
blaadjes, pareltjes, metalen hoekje en bedeltje.
Ik vind de kaart wel passen voor de gelegenheid waar hij voor bedoeld is.

groetjes,
Margo.

7 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje margo, mooie stempel
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en mooi met de bloemenvaas.
    Groetjes, marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo, wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik dacht ik ga ook even jouw blog een bezoekje brengen. toevallig heb ik ook net een kaart klaar met de Gerbera van Fred She Said. Mooi zijn die digi's he? Ook jij maakt mooie kaartjes hoor!
    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi margot, welkom op mijn blog. Ik zal die van jou ook gaan volgen, ik zie allerlei leuke dingen! Wel even een waarschuwing: BLOGGEN is een verslaving erbij!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nog een tip....als je het plezieriger voor je lezers wilt maken om een berichtje achter te laten: zet dan je "woordverificatie" uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo,
    wat leuk dat je mijn blog volgt. Ik vind je blok ook prachtig en zou je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen