woensdag 1 september 2010

Mijn eerste kerstkaart

Hoi allemaal !

Het is net 1 september en mijn eerste kerstkaart is af.
Raar idee is dat eigenlijk. Er zijn ook mensen die het hele jaar door kerstkaarten maken.
Ik begin meestal als de schoolvakanties achter de rug zijn.

Ik heb de sneeuwman ingekleurd met Copics.
Aan de rechterkant heb ik gebruik gemaakt van een sjabloon en met de distress inkt de figuurtjes gestempeld.
De kerstster is een sjabloon dat ik d.m.v. de big shot heb uitgesneden.
Verder nog versierd met een kerstlint.

groetjes,
Margo.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en wat leuk dat je volger bent geworden van mij blog!!!
    Als je het leuk vindt kan je gelijk mee doen met mijn Candy!!!!

    Groetjes Rolinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je volger geworden.
    Mooie kaarten maak je. Leuk dat je ook pas gestart ben bij blogland. Zou het ook leuk vinden als je bij mij komt kijken.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen