vrijdag 3 september 2010

Weer een kerstkaart

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart gemaakt.
Ik blijf in de sneeuwmannen. Maar vandaag niet gestempeld en gekleurd met copics. Ik heb deze mal
door de Big Shot gehaald. Ik heb hiervoor een beetje parlemoer papier gebruikt, geeft net iets meer effect.
Toen hij op de kaart was geplakt met stickles bewerkt (knopen en rand van de hoed).
De stempel heb ik afgedrukt en daarna d.m.v. een nestabilitie door de big shot gehaald.
Verder nog versierd met linten, brads etc.
Hoe vinden jullie hem ?

groetjes,
Margo.

5 opmerkingen:

  1. hoi margo,
    wat n leuke kaart heb je gemaakt zeg. Zoals je kan zien ben ik ook gelijk maar volger van je geworden. K zal t ook nog even in n berichtje op de club zetten ;)
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi

    Leuk dat je meedoet in mijn candy. Ik heb even je kaarten bewonderd en ze zijn erg leuk allemaal.
    gf linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo,
    Dank je wel voor je mailtje en complimenten hoor;)
    Altijd leuk om te lezen toch?
    Gelijk bij jouw blog gespiekt:) complimenten terug hoor, je maakt prachtige kaarten. Ik zal zeker vaker bij je buurten;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Margo

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/08/birthday-candy.html

    Love from Karina

    BeantwoordenVerwijderen