maandag 25 oktober 2010

Alweer een Magnolia-kaartje...

Hoi allemaal,

En alweer een Magnolia-kaartje.....
Ik heb het "virus" helemaal te pakken geloof ik...




Ik heb de kaart weer met de Copics ingekleurd.
Verder heb ik deze keer veel gebruik gemaakt van bloemetjes ponsen (o.a. Nellie Snellen).
De tekst is een clear stempeltje en die heb ik uitgestanst d.m.v. een nestabilitie van spellbinders.
Het randje van de tekststempel heb ik met distress-inkt bewerkt.

Ik ben reuze benieuwd hoe jullie de kaart vinden ?

Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor de vele lieve reacties.
Dit vind ik echt onwijs leuk !

Lieve groeten, Margo.

16 opmerkingen:

  1. welkom bij de magnolia verslaafden hihi. Je kaart is prachtig zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo,
    Echt verslavend he!!
    Je kaartje is weer heel mooi
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is een heel mooi kaartje
    mooie kleuren ook
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart geworden. Mooi ingekleurd!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg he die verslaving, maar je hebt er wel een prachtig kaartje mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo,
    Ik heb nu even tijd dus kom even je blog bekijken wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt en ja magnolia's zijn erg verslavend en de copics ook.
    Fijne dag nog,

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Margo,


    Je maakt prachtige dingen, zeg. En inderdaad Magnolia is zeer verslavend.
    Ik heb me aangemeld als volger van je blog(moet nog een keer een foto oploaden, staat zo raar een kruisje)
    Leuk dat je mijn volger bent geworden.


    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig Margo, hiii ja die magnoliatjes zijn heel verslavend.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Margo,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een plaatje! Ook heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi margo, kijk maar uit hoor, het is errug besmettelijk en je komt er maar moeilijk vanaf van dat mag-virus hihihi
    prachtig kaartje, groetjes
    marion

    BeantwoordenVerwijderen