zondag 17 oktober 2010

Even iets anders...

Hoi lieve mensen,

Even iets heel anders. Deze keer geen kaart met een stempeltje.
Ik moest een kaartje maken voor iemand waar dat niet echt bij past.



Ik heb meteen gebruik gemaakt van mijn nieuwe nestabilities die ik bij Harlekino had besteld.
Verder heb ik ook een nieuwe mal gebruikt van Crealies, die had ik besteld bij Creatiefhandje....
O, wat ben ik errrrrug geweest deze week.
Och ja, moet kunnen toch...? Soms is de verleiding niet te weerstaan.

Morgen wordt ons Lynouk 10 jaar. Dus dan hebben we feest.
Jammer genoeg hebben ze bij ons nog geen herfstvakantie, terwijl we toch in Brabant wonen.
Veel familie, vrienden die morgen komen, hebben wel vrij.
Maar dan vieren we het gewoon na school...

Ik vind het heel lief, dat ik al zoveel volgers heb en dat jullie zoveel reageren op mijn kaartjes.
Geweldig !
Heel erg bedankt hiervoor !

Liefs, Margo.

20 opmerkingen:

  1. Ja soms kun je de verleiding niet weerstaan .. van het kopen. :) Gebruik je die allemaal in een cuttlebug? En bevalt die? Ik wil er misschien ook eens eentje aanschaffen. Mooie kaart. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij maakt ook leuke kaarten. k ben ook volger bij jou geworden. Ik vind het ook vaak leuk om eens geen afdrukjes te gebruiken. Hij is heel leuk geworden.

    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje
    leuke vlinder ook
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje is dit geworden!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een heel mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel mooi kaartje....ik vind trouwens vlinders ook heel mooi.
    Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart geworden, Margo!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje en alvast gefeliciteerd met Lynouk


    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een stijlvol kaartje, prachtig in die kleurtjes, veel plezier morgen met de verjaardag, en gefeliciteerd voor Lynouk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh very pretty Margo!! I love the colors and all the dies cut elements look great!!
    Hugs:)
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd hoor, je kaart ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk dit kaartje, is weer eens wat anders dan een stempeltje. Soms past het idd. niet voor degene waarvoor het bestemd is.
    Ik wens je een fijne verjaardag van je dochtertje morgen, alvast gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Margo,mooi die vlinder.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Margo, heel mooi! En gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jee wat mooi Margo! Ik vind het prachtig zo met die vlinder en origineel!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart heel erg mooi! heel origineel en weer heel iets anders. Mooi gedaan en heerlijk he met al je neiuwe spulletjes.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart!! Prachtige vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen