zaterdag 23 oktober 2010

Het werkt nu al een beetje verslavend....

Lieve mensen,

De magnolia's werken nu al een beetje verslavend.....



Ik vind ze super leuk om in te kleuren en vervolgens op een kaart te verwerken.
Deze heb ik gemaakt voor mijn zwager en schoonzusje die over 2 weken 25 jaar getrouwd zijn.
De kaart is ingekleurd met de copics. En de randen zijn bewerkt met distress inkt. Ik heb met chalks
schaduw aangebracht.
Verder heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwe shapes van Crealies die ik deze week bij Angelique van Scrap & More heb besteld.

Ik ben weer erg benieuwd hoe jullie hem vinden..........

Lieve groetjes, Margo.

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Ik houd wel van die zachte paarse tinten. Dus helemaal Toppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaha... die zijn erg verslavend!!
    Je kaartje die je ermee gemaakt hebt is ook schitterend geworden Margo!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    en wat een geweldige stempel
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margot,
    Heel mooi geworden! Ik kreeg dus vandaag 3 nieuwe (kerst)magnolia's binnen en het magazine, zo moooooi!
    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje hoor, en ja ze zijn heel verslavend !! groetjes
    marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel mooi!
    En ze werken inderdaad heel verslavend he ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Net als bij jou werkt het bij mij ook verslavend. Ben blij dat ik niet de enige ben ;lol)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Margo!
    Grotjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Margo.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Margo, mooie kleuren prachtig geheel.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje Margo. Prachtige kleuren en een lief stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Margo! HEel mooi in de zachte kleuren. En de magnoliaatjes blijven geweldig!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi kaartje! gave kleuren ook.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje!
    Bedankt voor je lieve mailtje!!

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Margo!! En ze zijn inderdaad heeeeeel erg verslavend die Magnoliaatjes hihihi.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen