zondag 31 oktober 2010

Let it snow ....

Hallo allemaal,


Op dit moment schijnt hier het zonnetje. Maar we hebben vandaag ook al veel regen gehad.
Dus echt weer om weer te knutselen. En de maand december komt steeds dichterbij.
Daarom vandaag weer een kerstkaartje.

Het stempeltje heb ik een paar weken geleden bij Harlekino gekocht. Ik heb hem ingekleurd met
Copics.
Verder wat stickles gebruikt.
Verder heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwe pons van Martha Stewart Snowflake Trim. Daar
heb ik die sneeuwvlokkenrand mee gemaakt.

Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden ?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, hoe ik deze reacties waardeer.

Lieve groeten,
Margo.

15 opmerkingen:

  1. Hoi Margo,
    Die sneeuwvlok pons vind ik heel mooi. Zoiets zocht ik zelf ook ;) En wat een lief stempeltje heb je uitgezocht en ook nog eens super ingekleurd. Een erg mooi kaartje. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje Margo wat een schitterend kaartje heb je gemaakt echt een lieffie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig beertje en een hele leuke kaart heb je er mee gemaakt. Vind die sneeuwvlokken ook zo leuk...misschien iets voor volgend jaar Kerst. LOL
    Fijne knutselzondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Margo,lief dat beertje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden. Ook een heel leif stempeltje.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo,wat een schatje!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is dit Margo!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje Margo!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kerskaartje Margot, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a gorgeous card so super cute!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen