woensdag 20 oktober 2010

Mijn eerste Magnolia kaart

Lieve allemaal,

Hier is mijn eerste Magnolia-kaart.


Ik heb hem ingekleurd met de Copics.
Verder heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwe nestabilitie. De rand en de schaduw heb ik lichtgroen
gemaakt met Chalks. Verder nog gebruik gemaakt van Martha Stewart ponsen, lintje, bloemetjes en brads.
Ik heb al best veel kaartjes gemaakt, maar me nog nooit op de Magnolia kaarten gestort. En ik denk dat dit in de toekomst nu wel vaker zal gebeuren.
Hoe vinden jullie hem geworden ?
Ik ben reuze benieuwd.

Verder wil ik iedereen super bedanken voor de vele leuke reacties.
Het doet me enorm goed. Ik heb best een zware periode achter de rug het afgelopen jaar. (Ik ben 4x opgenomen voor een operatie aan mijn schouder). 
Nogmaals heel erg bedankt.

Veel liefs, Margo.

23 opmerkingen:

  1. Het is super mooi geworden! Kun je best vaker doen.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat het een kanjer is geworden! Mooi van kleur en het stempeltje is erg lief! Knap gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo,

    Een mooi kaartje hoor!! Echt mooi ingekleurd.
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zelf ook niet zo'n enorme Magnolia fanaat maar ik vind deze Tilda wel erg lief. Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt en prachtige bloemen!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Margo!
    en wat een lief stempeltje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo,
    Prachtig, mooi kaartje.
    Ik vind de stempels van magnolia ook heel mooi. Ik had een periode dat ik het wat minder vond maar nu ik met de copics kleur zijn ze toch wel mijn favoriet.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Margo, wat een schatje zeg! ERg mooi ingekleurd ook! Ik ben helemaal weg van Magnolia, echt verslavend hoor! Ben benieuwd of jij het virus nu ook te pakken hebt! hihi! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! En magnolia werkt heel verslaven! :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaartje prachtig geworden Margo!! :-)
    Het werkt wel verslavend hoor, die Magnoliaatjes ;-)

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje en wat
    heb je het magnoliatje mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi kaartje geworden!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel lief kaartje Margo, mooie kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Margo,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi kaartje! Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog :-)

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is je goed gelukt hoor het magnoliastempeltje, maar ook je eerdere kaarten zijn super, dus zeker ook blijven doen!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil je vast waarcshuwen als je aan de magnolia's begint is het eind zoek.haha
    Erg leuk kaartje geworden.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een pracht van een kaartje Margo!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen