maandag 11 oktober 2010

Vinden jullie deze ook zo lief ?

Hoi lieve allemaal,


Vinden jullie deze ook zo lief ?
Ik ben gek op de afbeeldingen van Mo.
Ze zijn zo prachtig.

De kaart is ingekleurd met de Derwents. De randen zijn met distress gedaan.
Verder een rand van spellbinders door de Big Shot gehaald.
Afgewerkt met lintjes, bedeltje, bloemetjes, pons-swirl, brads, plaksteentjes.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. En ik vind het fantastisch dat jullie zoveel
reacties geven.

Liefs, Margo.

21 opmerkingen:

  1. Het is een schatje!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is echt een lief kaartje. Leuk!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind dit een heel mooi lief kaartje
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje margo
    groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat schattig! Prachtig kaartje heb je gemaakt Margo, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief zijn ze he!
    Heb er zelf nog geen, maar dat duurdt niet lang meer denk ik ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Margo.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor het is zeker een schatje.
    Leuke kaart geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een heel lief stempeltje; ik kende het merk nog niet, want ik ben nog niet zo lang aan het stempelen.
    En wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt! Super en erg mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het echt een schatje en het
    stempeltje is zeker erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaaa, het is een lieffie !!
    prachtig kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje en je hebt mooi papier gebruikt!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Margo! Dit stempeltje is echt een lieverdje!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad erg schattig en mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een heel schattig kaartje Margo. prachtig! Het stempeltje is zo leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is just precious. I love the colors you chose.. You did a great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. deze is inderdaad heel lief!
    heb hem zelf ook nog liggen maar moet hem nog steeds een keertje gebruiken.
    super leuk kaartje heb je ermee gemaakt!
    groet annemarie

    BeantwoordenVerwijderen