donderdag 21 oktober 2010

Weer een ander kaartje...

Hallo lieve mensen,


Nu een heel ander kaartje.
Ik heb een kaartje met een zwart silhouette-plaatje gemaakt.
Verder vrij eenvoudig gehouden. Ik wilde hem eerst in de kleuren zwart / wit houden, maar vond
dat toch wel erg triest kijken. Daarom heb ik voor een kleur meer gekozen, rood in dit geval, om
wat meer contrast te krijgen.
Een nestabilitie uitgesneden met de big shot. De randje met distress inkt bewerkt.
Een bloemetje gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen. En verder nog een mooie
vlinder pons gebruikt en wat brads en strass-steentjes.

Ik ben weer reuze benieuwd hoe jullie hem vinden.

Lieve groeten, Margo.

11 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaart.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, Wow een heel leuk kaartje geworden. Erg stijlvol. Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart hoor! best wel sjiek;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm erg leuk geworden.
    Mooi zo met dat zwarte silhouette.
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Leuke blog heb je!
    Fijn weekend!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Margo.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat mooi zeg met zo'n silhouette plaatje! Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt!

    Fijn weekend!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen