woensdag 6 oktober 2010

Weer eens een kerstkaartje...

Hallo allemaal,



Ik heb gisterenavond nog een kerstkaartje met de digi-stempel van de Club van Tiets gemaakt.
Dit keer in de paars-tinten.
Ik vind dit een erg mooie kleur. Alhoewel ik er bijna nooit kerstkaarten mee maak. Dan ga je toch
gauw naar de traditionele kleuren; rood, groen, blauw.

Ik heb de stempel weer ingekleurd met de Derwents.
Verder met van alles en nog wat versierd.

Hopelijk vinden jullie hem ook leuk geworden.

groetjes, Margo.

24 opmerkingen:

  1. wat een vrolijk kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart is dit Margo!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw Margo wat een schitterend
    kaartje heb je met de digi gemaakt,
    ik met er nog een kerstkaartje meemaken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje en idd weer is wat anders als rood/groen voor de kerst!


    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk een kerstkaart in het paars!
    Ik pak ook altijd snel naar de traditionele kleuren :) Ga ook eens proberen een ander kleurtje ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Margo, heerlijk al die bling,bling!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Margo,
    Jij maakt ook prachtige kaarten! Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden, ik probeer ook volger bij jou te worden.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for your lovely email. I love penguins, so I think this is a super card. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Margo,

    Leuk dat je volger van mij bent geworden.
    Ik heb ook even op jou blog gekeken en jij maakt ook mooie kaartjes.
    Dus jou voorbeeld gevolgd.
    Zal geregeld even bij je langs komen.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, Margo! Thank you for stopping by my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Margo,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bedankt voor je leuke reactie in een email, sorry dat ik nu pas reageer maar zijn vanmorgen pas terug gekomen van vakantie
    jouw blog mag er ook wezen hoor en mooie creaties ook heb je gemaakt
    ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten maak jij! Bedankt voor de reacvtie op mijn blog. IK kom zeker vaker op bezoek!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A very sweet card, I love your penguin! Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi =) Thank you so much for you`re e-mail... I love to follow youre blog too.. Wery gorgeous card you have made.. Love the sweet pinguin..

    Hugs from

    Miss Stampalot, Marielle j.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello Margo, Thank you for your e-mail, I will certainly come and visit you; your card is gorgeous, such a cute image, your little pinguin looks so happy ! I can't totally share his happiness, it's getting quite cold in Montreal these days, and we are coming very close to see snow falling...
    Have a nice day.
    Hugs.
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen