woensdag 17 november 2010

Ik heb een zware bronchitis te pakken...

Hoi allemaal,

Vanaf zondag heb ik een zware bronchitis te pakken. Eerst dacht de huisarts ook nog aan een longontsteking, maar dat is gelukkig niet het geval.
Ik heb nu ventolin en nog een ander pufje en als het morgen niet beter gaat, moet ik toch nog aan een antibioticum-kuur. Maar liever niet, want volgende week krijg ik een operatie aan een abces in de kaak en dan krijg ik alweer een antibioticum-kuur.

Vandaar dus dat ik nu even geen kaartjes maak.

groetjes en liefs, Margo.

20 opmerkingen:

  1. Ik wens je veel beterschap en hopelijk ben je snel terug !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap gewenst Margo,
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo,
    dat is niet zo best! Ik hoop dat je snel beter wordt!! En veel succes met je operatie :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wat vervelend allemaal voor je, heel veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel beterschap meis
    ik hoop dat je snel opknapt
    veel sterkte met de operatie volgende week meis
    gave inkopen heb je gedaan op de krea doe
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi allemaal,

    Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.

    Liefs, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Margo dat is niet zo mooi en ik wens je ook heel veel sterkte

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat vervelend!! Doe je het rustig aan!! Beterschap...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach jeetje, wat zit je in de lappenmand. Beterschap!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah Wat vervelend! Heel veel beterschap. Zorg maar goed voor jezelf. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel beterschap en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jakkie zeg, hoop dat je de ab kuur niet nodig hebt en je gezondheid gaat voor hoor, het kaartjes maken komt vanzelf weer, denk aan jezelf. knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vervelend allemaal Margo! Ik hoop dat je snel opknapt en voor volgende week wens ik je veel sterkte!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte, ook voor volgende week.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap Margo, en sterkte gewenst voor de operatie.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel beterschap gewenst, ook alvast voor na de operatie!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi allemaal,

    Dank jullie wel voor de lieve reacties.
    Maar het gaat nog niet echt veel beter.
    Vandaag toch maar starten met een antibioticumkuur. Helaas, ik kom er zonder niet vanaf.

    groetjes,
    Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. beterchap margo
    hoop dat het snel over gaat;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beterschap.En sterkte van de week
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen