donderdag 4 november 2010

Magnolia vrolijk kerstfeest......

Hoi allemaal,





Ik vind deze afbeelding zo mooi. Ik kon de verleiding dan ook niet weerstaan... en ben meteen aan het
kleuren gegaan.
Ik heb hem ingekleurd met Copics.
Verder veel gebruik gemaakt van stickles, zowel op de afbeelding als op de bloemetjes en op de sterren.
Ik heb mijn nieuwe ponsen van Martha Stewart fijn kunnen gebruiken.
En verder de sterretjes gemaakt met een shape van Crealies.

Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie hem vinden ....?

Lieve groeten, Margo.

20 opmerkingen:

  1. Hoi Margo,hij is erg leuk geworden
    groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden, ik heb het stempeltje ook liggen, ik zal er gauw wat mee maken:)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje margo, leuk zijn d ponsen he
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, Margo! De afbeelding is ook erg leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit kaartje in die mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart Margo! Dit is ook wel weer een schattig magnoliaatje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Margo, heel mooie gekleurd in deze mooie kleuren.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje heb je gemaakt Margo!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit kaartje echt heel mooi geworden!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaarten heb je al gemaakt. Je dochter heeft zo te zien ook al heel mooie kaarten gemaakt samen met jou.
    Ben ineens ook volger geworden bij jou, tof dat jij ook mijn blog volgt.
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een liefie is het Magnoliaatje! Schitterend kaartje heb je gemaakt! Ik ben je volger geworden!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen