zaterdag 13 november 2010

Weer een nieuw kaartje....

Hoi allemaal,

Het is even geleden, dat ik een kaartje heb geplaatst. Maar hier is weer een lief kaartje van Magnolia.
Dit keer in het paars.



De afbeelding is ingekleurd met Copics. En is uitgesneden m.b.v. een nestabilitie.
Ik heb vrij veel glitter gebruikt, zowel op de kerstster, sneeuwvlok, bloemen als op het hesje van
Tilda. Met kerst mag het lekker glitteren vind ik.

Ik ben uiteraard weer heel benieuwd hoe jullie hem vinden.....

groetjes en liefs, Margo.

6 opmerkingen:

  1. wat een schatje, prachtig in die kleurtjes, en veel plezier met je nieuwe spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. Ik ben ook flink met de glitters aan de gang nu. Leuk is dat he? Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Margo,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen