woensdag 15 december 2010

Eindelijk, ik ben er weer...........

Lieve allemaal,

Het is even geleden, maar ik heb ondertussen weer de nodige ziekenhuisbezoekjes afgelegd.
Ik heb 2x een kaakoperatie gehad. Een paar flinke ontstekingen tot in de bijholtes. Vandaag nog een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts gehad. En nu afwachten of het goed blijft gaan....
Laten we het hopen.

Maar vandaag dus eindelijk weer een kaartje gemaakt.
Ik heb deze sneeuwman met Copics ingekleurd.

Ik waardeer het enorm als jullie je reactie achterlaten.

Lieve groeten, Margo.

25 opmerkingen:

  1. Nog sterkte de komende dagen,Mooie kaart
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Margo, en nog beterschap met je kaak, het valt allemaal niet mee. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart heb je gemaakt en ik ga me suf duimen dat het nu eens allemaal goed mag gaan met je hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke sneeuwman op dat prachtige kaartje, pfff meid wat een ellende voor je met je kaak, heel veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje jij hebt wat achter de rug meis
    ik wens je veel beterschap verder
    je kaartje is super schattig
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh dat klinkt niet best. je kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Phoe dat is niet best Margo, heel veel stekte gewenst.
    Je kaartje is heel mooi , prachtig gekleurd,

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margo,
    Prachtig kaartje!
    Sterkte met al je behandelingen, da's echt niet fijn.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje en nu maar
    jopen dat alles goed blijft gaan

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Succes met behandelingen!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Margo!
    en heel veel sterkte gewenst.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart!!
    Sterkte en beterschap.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Margo.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pech allemaal Margo! Hopelijk voel je je nu wat beter en heb je niet al teveel last van de wortelkanaalbehandeling.
    Ik vind je kaart super leuk geworden!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow, m'n gezicht vertrekt alleen maar al als ik het lees beeeeeuh ! er zijn wel prettigere dingen die ik kan bedenken ! en dan nog zo'n superkaart maken !!! mooi gedaan, ik wens je in ieder geval veel beterschap !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oef! Sterkte met je kaak Margo! Je hebt in elk geval mooi wat afleiding kunnen vinden in het maken van deze prachtige kaart! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    en ik hoop dat alles nu goed blijft;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuk kaartje Margot!
    Sterkte met je kaak!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een keileuk kaartje zeg ! knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. sooooo heftige dingen heb je achter de rug zeg, kan jij er voorlopig wel weer ff tegen, niet dan....;)
    je kaartje is hartstikke mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Margo,
    Mooie kaartje geworden !
    en ik wens je in ieder geval veel beterschap met alles !

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is heel erg mooi en ik hoop dat het met jezelf ook weer veel beter gaat. je hebt een hoop narigheid achter de rug zeg.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Margo! He is super fun! What a great card and LOVE that gorgeous snowflake!
    Thank you so much for being a great blogging friend! Have a Happy New Year's Eve and see you in 2012!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen