woensdag 5 januari 2011

Mijn eerste kaart in het jaar 2011 ............

Hoi lieve bloglezers,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar !
Ik wens jullie heel veel geluk, creativiteit en vooral gezondheid !

Ik heb vandaag mijn eerste kaartje in 2011 gemaakt.

Deze lieve stempel van Magnolia is ingekleurd met Copics.
De bladeren zijn gemaakt met een creative shape van Crealies.

Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
En ik kan niet vaak genoeg vermelden, dat ik jullie reacties enorm waardeer.

Liefs, Margo.

17 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje heb je weer gemaakt margo
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Margo!!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor 2011.
    Een heel lief kaartje Margo.
    Mooi in deze zachte tinten.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de beste wensen voor 2011.
    Een heel lief kaartje Margo

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig begin van het nieuwe jaar :) Je kaartje is super!!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou ook een heel gelukkig en goed 2011 Margo! Je eerste kaartje is alweer prachtig geworden! Heel schattig en leuke kleuren.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Leuke kaart!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou nog de allerbeste wensen voor 2011! Je 1e kaartje van dit jaar is weer super mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jou ook de allerbeste wensen voor 2011 en wat een lief kaartje heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook jij de beste wensen hoor , je kaartje is weer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gelukkig en creatief nieuwjaar en je kaartjes zijn erg mooi.
    Je had me een tijdje geleden een mail gestuurd dat je volger van mijn blog bent geworden dus nu kom ik eindelijk even kijken en ben ook gelijk volger geworden,dus je ziet me vaker verschijnen.
    Fijne dag groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Margo, wat fijn weer een kaart van je te zien! Het is een prachtige kaart!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Margo.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi geworden en veel beterschap!!Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten maak je.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen