dinsdag 8 februari 2011

Dat is lang geleden........

Het is al lang geleden, dat ik een kaartje heb geplaatst.
Het loopt hier niet echt zo lekker.
Ik ben inmiddels weer verschillende keren bij de kaakchirurg geweest. Afgelopen donderdag is de boosdoener er uiteindelijk uitgehaald. Heb nu een antibioticum-kuur, Brufen-pijnstillers en mondspoeling. En hopelijk komt het dan allemaal goed.
Verder is onze Shen behoorlijk ziek geweest. Het gaat nu langzaamaan wat beter met hem.

Maar genoeg hierover. Ik heb weer een nieuw Magnolia-kaartje gemaakt.

Nadat ik de afbeelding gestempeld had, heb ik hem ingekleurd met Copics. En daarna de randen versierd met een stempel.
Ik heb het mooie papier van Maja gebruikt. Verder nog wat bloemetjes, lint etc.
De vlinder heb ik geponst met de nieuwe floral punches. Ik vind die super leuk.

Ik vind het leuk om te horen hoe jullie deze kaart vinden.

Liefs, Margo.

17 opmerkingen:

  1. welkom terug !! alvast veel beterschap gewenst ! klinkt niet zo leuk allemaal !
    een mooie kaart !! groetjes, matina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart! Mooi papier.
    Ik hoop dat de pillen zijn werk gaan doen, en dat je het heel gauw helpt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje, heel veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met je gezondheid Margo! Wat een super lief kaartje heb je gemaakt, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Margo. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Beterschap!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Margo!! :D
    Geweldig papier hè van Maja Design.
    Succes met je kaak en beterschap voor Shen.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Mooie kleuren.
    Heel veel beterschap.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje en wat fijn dat het met Shen weer wat beter gaat en jij ook heel veel sterkte

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Margo
    en van harte beterschap.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nu de boosdoener verwijdert is zal het hopelijk snel de beterende hand met je opgaan. Beterschap en als je je niet lekker voelt, heb je ook geen hobbyzin. Dit kaartje is je superz gelukt hoor. Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart. Nu ook maar hopen dat alle kaakellende voorbij is en je kleine mannetje ook weer helemaal beter is.
    Ik heb iets voor je op mijn blog.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je er weer bent met een mooie kaart ik miste je al.
    Hopelijk knap je snel weer op!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jee wat een pech heb je Margo, ik hoop dat je snel minder pijn zult hebben. Ik vind je kaart echt schitterend! Mooie lila kleuren en het afdrukje is top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaartje Margo! Mooie kleuren. Ik wens jullie veel beterschap.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen