maandag 28 februari 2011

Deze keer een kaartje met een Hanglar Stanglar stempel

Hoi allemaal,

Deze keer een keer een kaartje met een Hanglar Stanglar stempel.


Ik heb de afbeelding ingekleurd met copics.
Verder heb ik gebruik gemaakt van een nieuwe pons van Martha Stewart.
En een paar nestabilities van Spellbinders heb ik ook gebruikt.
Een stempeltje, wat bloemetjes en wat blaadjes maken de afbeelding compleet.

Ik wil jullie even laten weten dat ik jullie reacties enorm op prijs stel.

Lieve groetjes, Margo.

16 opmerkingen:

  1. Hoi Margo, mooie kaart. Toch een opmerking, door het drukke papier komen de pons en de nestabilities niet tot zijn recht (positieve kritiek hoor).
    De stempeltjes van Hanglar zijn geweldig leuk, jammer dat ze hier niet te koop zijn.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lek kaartje is dit geworden.

    Liefs Petra.
    P.S. ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een lief kaartje, ze zijn zo leuk die stempels, mooi ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi kaartje]

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zijn die hanglers he je kaartje is weer leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een lief kaartje
    De stempeltjes van Hanglar zijn geweldig

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Margo!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig. Wat een leuk stempeltje!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je er weer bent met een kaart!
    Ik vind het een heel mooi en lief kaartje!

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohh!! wat een leuke kaart zeg!!
    Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wateen schatje Margot.
    Ze zijn zo cute die stempels.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en schattig kaartje en zulke vrolijke kleuren!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke vrolijke kaart, Heel lief afbeelding!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen