vrijdag 11 februari 2011

Ik vind deze digi's zooooo mooi....

Hoi allemaal,

Ik vind deze lieve schattige digi's zoooooo mooi...
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb er weer een besteld bij Funky Kits.
Ze zien er zo lief uit die kopjes.

Ik heb deze digi ingekleurd met Copics en de randjes met distress bewerkt.
Rondom de afbeelding heb ik chalks voor de schaduw gebruikt.
Ik heb een paar nestabilities gebruikt. En verder heb ik gebruik gemaakt van het schitterende papier van Maja.
Nog wat bloemetjes, ponsjes, brad en een mooi hoekje maakten de kaart compleet.

Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.

Liefs, Margo.

21 opmerkingen:

  1. kan je begrijpen het zijn zulke lieve koppies, prachtig kaartje heb je ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, ik heb er ook nog een paar liggen, zal er dit weekend nog eentje mee maken, die van jou heeft prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend heel leif zijn ze he
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje, ik ben
    ook helemaal weg van deze digi's

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dit zijn echt mooie digi's! Zo lief, je hebt er ook echt een prachtkaart mee gemaakt.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, deze afbeelding is ook echt prachtig en heel mooi gekleurd.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super lief kaartje Margo, erg mooi!
    Groetjes van jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind de kaart schitterend! Heb ze ook op mijn to do lijstje staan.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Margo wat heb je er weer een prachtige kaart mee gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Margo!! :D

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een moie stempel. En wat heb je er een mooie kaart van gemaakt

    gr Petra

    p.s. ben je gaan volgen hoor;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig Margo, en die digi's zijn idd helemaal te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card! Such a great image and those papers are super duper pretty!!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart!! Heb je de nieuwe al gezien??

    BeantwoordenVerwijderen