woensdag 2 maart 2011

Eentje van de nieuwste Magnolia spring-kit

Hoi allemaal,

Ik heb niet zoveel met afbeeldingen van pasen, dus de nieuwste Magnolia spring-kit is voor mij niet zo interessant. Echter deze afbeelding vind ik zooooo mooi. Die kun je echt overal voor gebruiken.
Er zijn best wel mensen die niet van de cute-stempels houden en dan is zoiets ideaal.

De afbeelding is weer ingekleurd met Copics.
Ik heb het papier van Maja gebruikt. Verder diverse bloemetjes. Een pons van een vlinder. En de nieuwe
Floral punch vlindertjes.

Ik ben heel benieuwd of jullie de afbeelding ook zo leuk vinden.

Liefs, Margo.

14 opmerkingen:

  1. prachtig is dit vrolijke kaartje, en ook de afbeelding is supers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mooie kaart heb je er van gemaakt, schitterend en ik zag deze afbeelding ook al als van harte beterschap!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Ik heb ook helemaal niks met pasen, behalve de chocolade eieren haha! Maar deze stempel kun je overal voor gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart Margo!
    de afbeeldig is ook mooi !!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje!!
    en idd deze is voor alles toepasbaar!!

    groetjes CreaLautje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje margo
    de afbeeldig is ook mooi
    en idd deze is voor alles toepasbaar!!


    Groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig, Margo. Het afdrukje is ook heel gaaf.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele mooi kaart geworden, echt eens wat anders. Mooi gemaaakt hoor!!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart zo in het paars!
    Dit is een hele mooie digi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi fris kaartje
    ik hou ook wel van het afdrukje
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren en de stempel is erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen