woensdag 16 maart 2011

Eindelijk weer een kaartje ...

Hoi,

Het ontbreekt me op het moment echt aan inspiratie.
Gisteren eindelijk mijn kaartje afgemaakt.
Ik heb weer een digi van Funky Kits gebruikt, welke ik heb ingekleurd met Copics.  Ze zien er zo lief uit...


Ik ben vorige week naar de knotsgekke kaarten dagen in Zwolle geweest. En heb weer het nodige
ingeslagen ... bloos... bloos..
Nieuw papier van Maja, wat ook op de kaart is gebruikt. En ook deze nieuwe kaderstempeltjes, waar
ik de tekst in gestempeld heb.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie bezoekjes. Ik waardeer het echt heel erg.

Liefs, Margo.

19 opmerkingen:

  1. Nou het is niet te zien dat het je ontbreekt aan inspiratie hoor! Ik vind je kaart in 1 woord prachtig! Wat een mooi afdrukje en zo mooi met dat blauw!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is schitterend! Mijn inspiratieloze dagen zien er dan toch heel anders uit. haha. Wat is ze prachtig ingekleurd zeg! Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is schitterend!ik heb ook inspiratieloze dagen zien er dan toch heel anders uit.
    Wat is ze prachtig ingekleurd
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Margo!!
    Mooi in die kleurtjes,en zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart margo, en alleen al om te kijken op blogs vind je meestal je inspiratie snel weer terug hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje en super ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Margo,super afdrukje,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuw wat een schitterend kaartje
    en de digi is zo mooi ik heb hem ook
    maar nog niet gebruikt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was het wachten wel waar Marjo, wat een schitterend kaartje zeg ! liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je inspiratie bij deze kaart was helemaal goed. Wat een plaatje! Fijn om weer een kaart van je te zien.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, zo geweldig gekleurd, het lijkt net een foto zo echt! Super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooi kaartje, wat schitterend ingekleurd.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Margo! This is soooo pretty! The flower work perfectly with the gorgeous image! I love these Simply Adorables, don't you?!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend kaatrje margo
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje en ook zo prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart zeg!! Heel mooi ingekleurd en de LO is ook fantastisch :D En ja dat papier hè, dat is zooo mooi, ik heb 't ook al aangeschaft ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen